Navigatie

Betalingen

Op welke manier kan ik veilig betalen?

Je kunt eenvoudig betalen via iDeal, Bancontant, Maestro en Mastercard.

Hoe snel wordt mijn betaling verwerkt?

Betalingen worden direct verwerkt. iDeal, Bancontant, Maestro en Mastercard betalingen zijn volledig geïntegreerd in onze webwinkel.

Zijn er kosten verbonden aan de betaling?

Nee, hier berekenen wij geen extra kosten voor.

Ik wens graag een BTW factuur te ontvangen. Is dit mogelijk?

Een BTW-factuur maken is geen enkel probleem. Klik hier en je wordt doorgewezen naar onze contactpagina waar je ons en bericht kunt sturen, of direct kunt bellen(werkdagen 08:30-17:00).

 

Verzendingen

Wat kost de verzending?

Verzending binnen Nederland is tijdelijk helemaal gratis.

Ik woon in Belgie of in Duitsland, kan ik bestellen?

Ja, dit is geen enkel probleem.

Wanneer is mijn pakket een brievenbuspakje en wanneer een pakket?

Wanneer je één of twee boeken besteldt, kunnen wij deze versturen door middel van een brievenbuspakje(The Why Café uitgezonderd). Wanneer je drie of meer boeken besteld, versturen wij je bestelling door middel van een pakket.

Waarom The Why Café uitgezonderd?

The Why Café is een kleiner boek, waarvan wij maximaal vijf kwijt kunnen in één brievenbuspakje.

Op welke dag ontvang ik mijn bestelling?

Wanneer je voor 17:00 besteldt, wordt je besteling de volgende werkdag bij je thuis bezorgd.

Op deze dag besteld

Op deze dag bij je thuis bezorgd

Maandag voor 17:00

Dinsdag

Dinsdag voor 17:00

Woensdag

Woensdag voor 17:00

Donderdag

Donderdag voor 17:00

Vrijdag

Vrijdag voor 17:00

Brievenbuspakje: Zaterdag | Pakket: Dinsdag

Zaterdag

Dinsdag

Zondag

Dinsdag

 

Waarmee mijn bestelling verzonden?

Je bestelling wordt verzonden met PostNL.

Krijg ik een Track&Trace code van mijn bestelling?

Wanneer je bestelling als pakket wordt verzonden ontvang je een Track&Trace code op je e-mail. Bij een brievenbuspakje ontvang je geen Track&Trace code.

Mijn product is niet binnen 48 uur geleverd, wat nu?

Niets aan de hand, je hebt je bevestiging van verzending in je e-mail gekregen, dus het pakketje is gegarandeerd verzonden. Helaas kan PostNL niet 100% garanderen dat de post de volgende dag wordt bezorgd. In enkele gevallen (minder dan 1%) loopt het vertraging op in het proces van PostNL, je pakketje wordt dan de eerstvolgende dag alsnog bezorgd. Na 3 werkdagen moet je zeker contact met ons opnemen.

 

Retouren

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 (kalender) dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je ons retour formulier invullen. Dit geldt niet voor producten die op basis van Hygiene niet hergebruikt kunnen worden.

Wanneer wordt mijn aankoop bedrag terug gestort?

Binnen 14 werkdagen na ontvangst van je retour gestuurde bestelling.

 

Bestellingen

Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?

De bevestiging e-mail wordt automatisch verstuurd. Kijk ook in je ongewenste postvak. Staat de e-mail daar niet in, heb je misschien het verkeerde e-mail adres in gevuld? Zoja, kun je ons altijd e-mailen op info@bigfiveforlife.nl

 

Overige vragen…

Staat je vraag er niet bij? Stuur je vraag dan naar info@bigfiveforlife.nl. Wij antwoorden elke vraag binnen 48 uur!

© 2016 - 2017 Big Five for Life Webshop | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel